The Red Trio – Trioul roșu

red-trio-2           click on picture to enlarge it – dă un click pe poză pentru mărirea ei

7 gânduri despre “The Red Trio – Trioul roșu

  1. aranjamentul dovedeste ca tehnica Ikebana iti este cunoscuta! 🙂
    imi place foarte mult faptul ca fundalul fotografiei tale arata precum fondul unui tablou în ulei… Superb!

    • Îți mulțumesc,Carmen, dar nu merit această apreciere! Nu sunt deloc familiar cu tehnica Ikebana și totul în fotografia mea este din întâmplare !!! În aceste două zile de când am primit comentariul tău m-am gândit și am „cântărit” situația. Hotărârea este că încep să studiez tehnica.Vreau să văd ce voi reuși să fac. Adun material si încerca să învăț. Oricum sunt destul de mult legat de casă și nu ies prea des. Mulțumesc pentru această „provocare” cu toate că nu prea agreez cuvântul,dar cred că voi primi de la ea un imbold și motivare.

Lasă un răspuns

