Our guest star… – Starul nostru…

…sorry for the poor photo,but our hero is beautiful. I’ve not succeed nothing better 😦 !   …scuze pentru poza rea,dar eroul nostru este superb. N-am reușit nimic mai bun 😦 !guest star - starul             click on picture to enlarge it – dati click pe poza pentru marirea ei

7 gânduri despre “Our guest star… – Starul nostru…

    • Da,Potecuța,motanul era superb,dar poza mult mai puțin….
      A venit să facă curte la fetele de la noi,l-am văzut primadată și pentru vreo 10 minute că a întins-o după aceea…
      a trebuit să mă apropii tiptil,atent și în liniște că nu aveam niciun credit la el
      am fotografiat cât am putut și cum am putut,dat nu destul de bine… 😦

    • Era irezistibil,dar nu am mai avut ocazia să-l văd !
      Nu s-a mai întors…
      sper că nu din cauza că fetele de la noi nu meritau o întoarcere ci din cauza că l-am speriat cu mișcările de apropiere și cu echipamentul de fotogrsfiat ce-l tot îndreptam spre el !!!
      Nici nu am habar unde este casa lui în cartier 😦

Lasă un răspuns

