Cat head(2) – Cap de pisică(2)

cat head 2- cap de pisica 2

10 gânduri despre “Cat head(2) – Cap de pisică(2)

  1. Nu stiu de ce nu pot comenta la postarea cu pneumonia.
    In mod sigur e de la vaccin. Am patit la fel cu gripa. Nu mai facusem gripe de la 10 ani, iar la 28, fiind la moda, mi-am facut vaccin antigripal. Era sa mor.
    De atunci fac aproape orice gripa apare pe piata.
    Sfat care la mine vad ca functioneaza de ceva vreme> cauta sa-ti intaresti prin orice metode sistemul imunitar. Eu am luat propolis, tincturi, miere, vitamine, am baut ape cu multe minerale in ele etc. Vad ca de vreo doi ani n-am mai racit.

    • 😦 comentariile au fost închise !
      M-am „vindecat” și eu de vaccinări și am procedat după cum ai spus și tu,întărirea organismului !
      Mulțumesc mult pentru sfaturi !

Lasă un răspuns

