W.W.-M.F.C.(1) Before… Înainte…

befor opening-inante de deschidere …dacă e miercuri atunci e fără cuvinte și e cu Călin Heranaiv(sau poate nu)prin România
Și n-o uităm pe CARMEN prima Doamnă a M.F.C.

36 de gânduri despre “W.W.-M.F.C.(1) Before… Înainte…

  1. 😀 Am avut si eu o floare ca aceasta. :). Sunt superbe!!
    Am inteles ca are o perioada de „odihna” si apoi infloreste iar. A mea s-a uscat de tot :(. Dar la fel am patit si cu mini narcisele sau lalelele (desi aparusera frunzele – nu au mai facut flori in anul urmator). Acum am doua zambile. Una prezinte semne cum ca ar vrea sa ma surprinda, cealalta deocamdata nu „misca nimic”.
    La multi ani :)! Si happy WW!!

    • Da exact,planta are perioadă de odihnă după ce a terminat cu florile.Noi le punem bulbii,cu sau fără ghiveci,la un loc umbrit,uscat și nu le stropim până se apropie iar iarna.Uneiri se uscă prea tare bulbii șli atunci nu își revin,dar de cele mai multe ori reînfloresc :). La 25 Decembrie este și ziua soției mele și a primit un ghiveci cu trei Zambile roz.Urmează să le fotografiez. Acum sunt înflorite și parfumat !
      La mulți ani
      Happy WW

    • Da Mihaela, este o Ciclamă !
      Bun venit pe blogul meu și îmi cer scuze pentru că doar acum îți răspund !
      Comentariul a intrat la spam și l-am găsit acum 😦
      scuze și încă odată bun venit 🙂 !!!

    • Mulțumesc Gigi Țepuș !
      Adevărat în acele zone le merge mult mai bine afară decât în casă !
      Bun venit pe blog,sper să găsești aici lucruri ce-ți vor fi pe plac !

Lasă un răspuns

