W.W.-M.F.C.(9) The big boys – Feciorii mari

big boys-baietii mari 1big boys-baietii mari 2                     Miercurea Fără Cuvinte – W.W, a început la CARMEN

16 gânduri despre “W.W.-M.F.C.(9) The big boys – Feciorii mari

    • M-am gândit că e foarte adevărat ceea ce ai zis,dar referitor numai la cel din dreapta ! Cel din stânga(prima poză) nu are aproape deloc țepi,pe când cel din dreapta are țepi de 2-5 cm. și uneori chiar mai lungi.Cel din stânga,cu tulpină lemnoasă deja,este locul de joacă preferat al câtorva pisici,iar cel din dreapta este total „ignorat” 😉 😀
      La mulți ani,Zina,multă sănătate și impliniri !
      Happy WW

    • Mulțumesc,CARMEN !
      Da,cactusul din partea stângă(prima poză) este purtătorul florii pe care am postat-o mai demult. Se vede pe cactus,la nivelul ultimilor lobi,în fața trunchiului, un punct portocaliu care este chiar floarea fotografiată. Era într-o poziție foarte comodă pentru mine și am profitat de ocazie :). Cereusul și-a dublat înălțimea în ultimul an(de când e plantat direct în pământ)acum cred că e aproape de 3m. și a ieșit definitiv din raza mea de activitate așa că de-acum îi văd florile doar de dedesupt 🙂
      Happy WW

  1. Uaaaau! Avand in vedere ca se numara intre plantele mele preferate imi pot imagina ce sentiment as avea sa am cactusi atat de mari! Interesant cat de drept este „obeliscul”. 🙂 Am unul asemanator (nu mai inalt de 10 cm) dar nu stiu cum reuseste de se inclina… Am avut si unul care ajunsese la aproape un metru dar a murit… 😦
    Happy WW!

    • Acești cactuși au fost și ei de aproximativ 10cm.,dar pe la mijlocul anilor ’80. Au o vârstă care,nu știu cum este la cactuși, în ochii mei este respectabilă.Obeliscul a avut în vara aceasta vreo 8 flori,dar nu am reușit să fotografiez nici una 😦 .Erau toate mult în afara razei mele de activitate(florile au fost întodeauna în partea superioară a cactusului și cred că mereu sunt în vîrful plantei).
      P.S. poate cactusul tău care se înclină se află într-un chiveci prea mic,cu puțin pământ,și nu-l poate ține pământul.Nu trebuie udat prea des că să facă rădăcini mai mari,iar pentru asta e nevoie de mai mult pământ.

Lasă un răspuns

