Happy B-day-La mulți ani, Carmen !!!

Happy B-Day-La multi ani                   La mulți ani fericiți,Carmen, cu sănătate, alături de cei dragi !                       Wish you,Carmen,Happy Birthday in good health among your loved ones !

 

7 gânduri despre “Happy B-day-La mulți ani, Carmen !!!

  1. La multi ani, tizei mele – nu am mai vazut de mult ceva pe blogul ei. Mai exista vreun blog, in afara de cel spre care link-ezi?
    O zi minunata, sanatate si numai gânduri bune 🙂

    • Carmen Quach spune:
      6 octombrie 2015 la 16:33 Editare
      Draga mea tiza Carmen, deocamdata nu exista un alt blog si intr-adevar a trecut ceva timp de cand nu am mai avut timp sa public ceva pe blogul meu. Ocupata mai mult cu familia, copilul, dar intentionez, sper eu intr-un viitor nu prea indepartat, sa revin. Multi pupici. 🙂

  2. Draga mea tiza Carmen, deocamdata nu exista un alt blog si intr-adevar a trecut ceva timp de cand nu am mai avut timp sa public ceva pe blogul meu. Ocupata mai mult cu familia, copilul, dar intentionez, sper eu intr-un viitor nu prea indepartat, sa revin. Multi pupici. 🙂

Lasă un răspuns

