Macro(12)

2014 4286 - Copy (3)

6 gânduri despre “Macro(12)

    • Mulțumesc
      nici eu nu știu exact ce fel de floare este 😦
      Este un suculent care crește în curte la mine de câțiva ani,iar anul trecut a făcut primele flori. Nu am reușit să identific exact planta,dar știu că e din familia Crassulaceae,
      La fel îți doresc și eu !

  1. Tare-mi place sa trec pe aici, din cand in cand – desi mi-ar placea sa fie mai des 🙂 , si sa privesc fotografiile – in special cele cu pisici. 🙂
    Numai bine!

Lasă un răspuns

