Belele… :)))

…cu „Z” 😆 !!!2014 2120 - Copy2014 2122 - Copy (3)2014 2146 - Copy (3)1                                     …Sweet kisses(merengue) 🙂

4 gânduri despre “Belele… :)))

    • Mă bucur tare că îți place blogul !
      Bun venit aici pe blog 🙂 !
      Forma meu de exprimare este imaginea,că la altele sunt mai slab !
      Cât mai multe poze voi posta,de asta poți fi sigură 🙂 !

  1. Le-am regasit in magazine- dupa 20 de ani- si ma bucur in fiecare saptamina de cite o punga.
    N-o las pe a mea sa faca pentru ca e mult prea mult de lucru si nu merita timpul pierdut.

    • Sunt bune și se lasă mâncate…
      Ginerele lu’ soră mea o „zgârietură pe creier” :lol:… în timpul liber face din astea și alte feluri de dulciuri
      eu am început să mă feresc de el când e liber 😉 !

Lasă un răspuns

