Joacă de pisici…

2014-6D 8503 - Copy (3)Copy                                 …cats playing cats on the cactus 🙂 !

12 gânduri despre “Joacă de pisici…

  1. :)) ea zgârie cu ghiarele, el înteapa! s-au cautat si s-au gasit! unu’ negru si altul verde! :)))
    PS: multumesc pentru urari! mare surpeiza mi-ai facut! zau, nu ma asteptam! 🙂

    • Se descurcă ei,mai greu e pentru săracul cactus că este tare luat ca obviect de joacă
      Uneori seara urcă 2-3 pisici și-l scutură de cred că se rupe într-un moment !!!
      PS: mă bucur că am ținut bine minte data 🙂

    • Pisicile sunt foarte inteligente 🙂 !
      Acest cactus este un soi de cactus complet fără țepi !!!
      La un metru distanță de el este un cactus cu țepi de 4-5 cm.
      acolo nu vei vedea nici urmă de pisică..

    • Este excelent că-ți plac pisicuțele 😀
      mă bucură enorm de mult !
      Mie îmi plac și cele negre și îmi plac tare 🙂 !!!
      Bun venit pe aici !

Lasă un răspuns

