Musafir la cina

2014-6D 8053 - Copy (3)2 Copy

                                                 dinner guest

 

28 de gânduri despre “Musafir la cina

  1. E adorabil!
    Asta vara mi-a zis si sora mea ca au avut, pe inserat, un musafir care lipaia lapticul din farfuria pisicii. Nu intelegeau ce se intampla pentru ca pisica era langa ei si totusi, din zona in care se afla farfuria se auzea ca cineva era la masa. 🙂
    Toate cele bune iti doresc si cat mai multi musafiri simpatici ca acesta! 🙂

    • Mulțumesc !
      Am de-acum program în fiecare seară să ies și să stau în liniște și să aștept sosirea lor !
      Am avut în careva seară chiar doi musafiri 🙂

  2. Ce frumos! 🙂
    In cartier am vazut multi arici, mai ales cand ies la plimbare cu animalutul. Duminica ce-a trecut am vazut unul trecand lipa-lip la vreun metru de dulaul care pazea intrarea in bloc asteptand-o pe Miki – catelusa pe care o avem in grija un timp – si oprindu-se linistit pentru a cerceta blidul in care, de regula, se gaseste hrana pentru pisicile din zona. Dulaul nu avea treaba nici cu pisicile si nici cu aricii… Traiesc intr-o… comuniune perfecta. 🙂
    Sunt niste fiinte tare dragalase aricii.

    • Da,îmi face chiar mare plăcere să-i urmăresc !!!
      Am introdus în fiecare seară așteptarea lor !
      Când se face liniște afară încep să-i aud cum se apropie și caută mâncarea !

    • Foarte drăgălași |!
      Sunt chiar două sprecii în curte.Unul mai mic cu burta și piciorușele albe,iar al doilea mai mare și cu părul gri închis pe burtă și pe piciorușe !
      \Zi plcută îți doresc și eu 🙂

Lasă un răspuns

